Asiakastyytyväisyytemme on alan huippuluokkaa
Pyrimme olemaan asiakkaan kanssa avoimesti keskusteleva ja tasavertainen kumppani ja auttamaan asiakkaitamme vieläkin paremmin joka päivä. Vuonna 2023 olemme keränneet asiakaspalautetta yli 120 asiakkaaltamme ja asiakkaiden antama NPS -lukumme on 83.
NPS-luku kertoo, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi meitä ystäville tai läheisilleen. Luku vaihtelee -100 ja 100 välillä. Tässä joitakin vertailukohtia NPS-luvuista 2022:
- Rakennusalan keskiarvo: 41
- Lämpöpumppualan johtava yritys Suomessa: 53
- Apple: 72
- Google: 55
- Netflix: 68
- Amazon: 62
Korkea NPS-lukumme heijastaa sitoutumistamme asiakastyytyväisyyteen ja osoittaa, että olemme alamme johtavia yrityksiä asiakaskokemuksen suhteen. Jatkamme pyrkimyksiämme ylittää asiakkaidemme odotukset ja kehittää palvelujamme jatkuvasti heidän tarpeidensa mukaisesti.